środa, 25 czerwca 2014

Wyróżnienie i Candy

po raz pierwszy wygrałam Candy :) i radość ma jest wielka :)

W wiosennym Candy Agnieszki TUTAJ wygrałam słodki bukiet. 
Od dawna zachwycam się twórczością Agi i z niecierpliwością czekam na wygraną.
Jak tylko dotrze - od razu się pochwalę :)


Otrzymałam również wyróżnienie od Dagus91
dziękuję bardzo i przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam...

Oto wyróżnienie:


I pytania:

1 Jak zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem? Czy był ktoś kto "zaraził" Cię tą pasją?
Zawsze lubiłam "coś" tworzyć, a jak coś mi  się spodobało szukałam mentorów. 
I tak w "drutowaniu" pomagała mi ciocia, drobiazgi do domu znajdowałam w 
książkach Adama Słodowego, itd. 
W czasach bez internetu ratowali nas znajomi i ksiązki :)

2 Jak zrodził się pomysł na założenie własnego bloga i pokazanie prac w internecie?
Szukając inspiracji i pomysłów w internecie podziwiałam istniejące blogi . 
Mój blog powstał bardziej z ciekawości jak to działa, ale mnie wciągnęło i jestem :)

3 Bez czego nie mogłabyś się obyć w życiu?
Rodziny, przyjaciół i gorącej czekolady :)

4 Jaki jest Twój ulubiony deser?
Gorąca czekolada.

5 Czy lubisz czytać? Jeśli tak to jaka jest Twoja ulubiona książka/autor?
Bardzo lubię czytać :) 
Lubie fanastykę, kryminały, ksiązki przygodowe, biografie, sagi, itp.
Istnieje kilka pozycji do których wracam od czasu do czasu, ale nie mam 
ulubionej książki - to się zmienia wraz z wiekiem/nastrojem/potrzebami.
Szukam też podpowiedzi - skorzystałam równiez z Twoich propozycji - 
"Znak siedmiu" Nory Roberts czytało mi się bardzo dobrze :)



4 komentarze:

  1. Dziękuję że odpowiedziałaś na moje pytanka :). Oj, ja też uwielbiam gorącą czekoladę :D. Zwłaszcza w zimne wieczory ciepły kocyk, ciekawa książka i gorąca czekolada są niezastąpione ;)
    I gratuluję wygranego candy
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przepraszam za opoznienie w wyslyce bukiet jest juz gotowy teraz musze zdobyc na niego opakowanie do wyslania i mysle ze w przyszlym tyg bedziesz go juz miala u siebie :)
    pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...